Friday, 15 December 2017

Openh264 opcje binarne


P: Dlaczego Cisco udostępnia zarówno wersję źródłową, jak i binarną A: Kod źródłowy jest dostępny, dzięki czemu implementacja H.264 jest dostępna dla całej społeczności do użycia w dowolnym projekcie, a także do wykorzystania społeczności w celu ulepszenia kodeka dla wszystkich . Wybraliśmy warunki licencjonowania, które pozwalają na stosowanie tego kodu w produktach komercyjnych, a także w projektach open source. Aby firma Cisco była odpowiedzialna za licencje MPEG na licencjonowanie tego modułu, Cisco musi dostarczyć opakowanie i dystrybucję tego kodu w formacie modułu binarnego (należy to traktować jak wtyczkę, ale nie używać tych samych API, co istniejące wtyczki), oprócz kilku innych ograniczeń. Dzięki temu społeczność jest najlepsza ze wszystkich światów - zespół może wybrać użycie kodu źródłowego, w którym to przypadku zespół jest odpowiedzialny za opłacenie wszystkich stosownych opłat licencyjnych, lub zespół może korzystać z modułu binarnego dystrybuowanego przez Cisco, w takim przypadku Cisco pokryje opłaty licencyjne MPEG LA. P. Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o tym źródle i licencji binarnej A: Jest krótki film na vimeocullenfluffyjenningsopenh264-ipr. P: Czy Cisco gwarantuje, że będzie płacić inne opłaty licencyjne za H.264, jeśli dodatkowi posiadacze patentów będą zgłaszać roszczenia w przyszłości A: Cisco nie zapewnia takiej gwarancji. Obejmujemy wyłącznie opłaty licencyjne, które miałyby zastosowanie do modułu binarnego w ramach puli patentów AVCH.264 MPEG LA. P: Jeśli użyję kodu źródłowego w moim produkcie, a następnie rozprowadzę ten produkt na własną rękę, Cisco pokryje opłaty licencyjne MPEG LA, które musiałbym zapłacić inaczej. Nie. Cisco pokrywa jedynie opłaty licencyjne za własne pliki binarne moduł i produkty lub projekty, które go wykorzystują, muszą je pobrać w momencie zainstalowania produktu lub projektu na komputerze lub urządzeniu użytkownika. Cisco nie będzie ponosić odpowiedzialności za opłaty licencyjne poniesione przez inne podmioty. Q. Jestem konkurentem firmy Cisco produkującej produkt komercyjny. Czy nadal mogę korzystać z modułu H.264 w moim projekcie A: Tak. Jeśli wszyscy mają co najmniej jeden kodek wideo, nasze produkty będą mogły się komunikować. Zwiększa to liczbę innych osób, z którymi mogą rozmawiać produkty. Efekt sieciowy pomaga wszystkim. Pytanie: W jaki sposób będzie zarządzany projekt open source A: Stworzymy forum składające się z liderów społeczności open source oraz dostawców rozwiązań Unified Communication. P: Jakie profile H.264 będą obsługiwane A: Początkowy kod ma profil linii podstawowej. Z niecierpliwością czekamy na współpracę ze społecznością open source, aby dodać wysoki profil i inne. Pyt. Jakie platformy będą obsługiwane przez twoje pliki binarne? Naszym pierwotnym planem jest obsługa systemów Linux (x86 i ARM), Windows (XP forward), OSX i Android. Rada zarządzająca może zdecydować o dodaniu dodatkowych platform. Dopóki istnieją porty kodu źródłowego i skrypty automatycznej kompilacji dostarczane w ramach otwartego źródła, nie widzimy trudności w dodawaniu dodatkowych platform. Q. iOS jest wyraźnie nieobecny na liście platform. Dlaczego A: Niestety, iOS nie zezwala aplikacjom na pobieranie i instalowanie modułów z Internetu po zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu. Niedawno w systemie iOS 8 firma Apple dostarczyła aktualizację swojej platformy Video Toolbox Framework, która zapewnia programistom bezpośredni dostęp do kodowania i dekodowania sprzętu H.264AVC. Pytanie: W jaki sposób programiści pobierający pliki binarne OpenH264 do swoich aplikacji mogą być pewni, że pakiet zawiera tylko pasującą wersję kodu OpenH264. A: Najlepszym podejściem będzie dla społeczności OpenH264 ostateczne współtworzenie zautomatyzowanego procesu tworzenia plików binarnych z projektów. kod źródłowy w publicznej infrastrukturze. Narzędzia automatyzacji mogą być rozwijane i przechowywane w github oraz dziennik każdej opublikowanej kompilacji dla dobra wszystkich, aby zapewnić, że kompilacje zawierają tylko kod OpenH264. W międzyczasie Mozilla zbudowała pliki binarne używane przez Firefoksa, a Cisco tworzy pliki binarne do ogólnego zastosowania. Praktyki opracowywania oprogramowania Cisco są ukierunkowane na dostarczanie wiarygodnych produktów i systemów oraz surowo zabraniają wszelkich umyślnych zachowań lub funkcji, które umożliwiają nieautoryzowany dostęp, narażenie poufnych informacji o urządzeniu lub obejście zabezpieczeń. P: Jakiej listy e-mailowej mogą programować deweloperzy, aby omówić prace nad tym projektem. A: Używamy listy adresów e-mail w openh264-devgooglegroups - Subskrybuj na groups. googledforumopenh264-dev. P: Jaką licencję będzie wykorzystywać binarny A: Cisco dostarcza plik binarny zgodnie z warunkami dwustopniowej licencji BSD. Ponadto plik binarny jest objęty licencją CCPOS AVCH.264 na licencję na portfel patentowy od MPEG LA, bez żadnych kosztów, pod warunkiem spełnienia wymagań i warunków wymienionych w sekcjach dotyczących portfela patentowego AVCH.264. Zobacz pełny tekst licencji binarnej na stronie openh264.orgBINARYLICENSE. txt. Pyt. Moja aplikacja nie zawiera umowy licencyjnej użytkownika końcowego, więc gdzie muszę odtworzyć cały tekst licencji binarnej A: W tym samym miejscu, w którym wszelkie inne informacje licencyjne mają być prezentowane użytkownikowi. Niektóre przykłady zawierają opis, licencję lub sekcję lub plik. Q. Ile wersji wstecznej binarnej będzie nadal dostępna do pobrania A: Początkowo wszystkie wersje z powrotem do pliku binarnego będą dostępne do pobrania. Wszelkie wyjątki lub zmiany tego planu w przyszłości zostaną sprawdzone przez społeczność i zarząd. Q. Jak mam link do aplikacji do modułu binarnego do pobrania dla użytkowników A: Proszę odnieść się do pliku RELEASES w katalogu głównym repozytorium github openh264 na githubciscoopenh264blobmasterRELEASES lub do listy wydania w repozytorium githubciscoopenh264releases. Opcje binarne Trading z Opcja IQ Co to są opcje binarne Po pierwsze jest to wysoce opłacalne narzędzie do handlu online, które pozwala z wyprzedzeniem oszacować kwotę potencjalnego zysku. Transakcje opcji binarnych mogą przynieść znaczne dochody w możliwie najkrótszym czasie. Handlowcy kupują opcje po z góry ustalonej cenie. Online trading może być opłacalne, jeśli przedsiębiorca prawidłowo określi ruch na rynku. Zalety Binarnego Handlu Opcje jest obszarem wysokiego ryzyka, w którym można podwoić lub nawet potroić kapitał lub stracić go za kilka minut. Opcje binarne mają kilka zalet, które umożliwiają uzyskanie większego zysku z przewidywalnym ryzykiem. Opcja z zyskiem stałym różni się od tradycyjnego obrotu. Początkujący mogą sprzedawać opcje binarne za pomocą opcji IQ oraz doświadczonych przedsiębiorców. Cały proces jest w pełni zautomatyzowany. Podmioty typu binary options zdają sobie sprawę z ich zysków z góry, ich głównym celem jest wybranie właściwego kierunku ruchu rynkowego. Muszą wybrać jedną z dwóch kierunków tylko w górę lub w dół. Dwa rodzaje handlu online Platforma IQ Option umożliwia sprzedaż opcji binarnych w dwóch podstawowych trybach. Konto jest przeznaczone na szkolenia. Aby otworzyć konto ćwiczeń i przetestować siłę, nie musisz nawet wpłacać depozytu. W przypadku rzeczywistego obrotu musisz złożyć 10 tylko. Zapewnia to premię do 36. Przy otwieraniu konta na większą liczbę (od 3000), menedżer konta osobistego będzie do Twojej dyspozycji. Działalność handlowa oferowana w tej witrynie internetowej może być uznana za transakcje handlu wysokimi ryzykiem, a ich realizacja może być bardzo ryzykowna. Zakup instrumentów finansowych lub korzystanie z usług oferowanych na stronie internetowej może spowodować znaczne straty, a nawet całkowitą stratę wszystkich środków na koncie. Użytkownikom przysługuje ograniczone, niewyłączne, niezbywalne prawa korzystania z adresu IP udostępnionego na tej stronie w celach osobistych i niehandlowych w odniesieniu do usług świadczonych wyłącznie w Witrynie. Spółka działa poza Federacją Rosyjską. eu. iqoption jest własnością Iqoption Europe Ltd. IQ Option, 20172017 Informacje o odzyskiwaniu hasła zostały pomyślnie przesłane do Twojej poczty Rejestracja jest obecnie niedostępna w Federacji Rosyjskiej. Jeśli uważasz, że widzisz tę wiadomość przez pomyłkę, skontaktuj się z obsługą techniczną. Firma potwierdza, że ​​w odniesieniu do chronionego CFD na Stronie Firmy: A) maksymalne ryzyko dla klienta związane z usługami chronionego CFD na tej stronie internetowej w żaden sposób nie przekracza kwoty zainwestowanej przez klienta B) w żadnym wypadku ryzyko straty dla Klienta jest większe od kwoty początkowego wkładu finansowego C) ryzyko strat w stosunku do odpowiadających im potencjalnych korzyści jest zrozumiałe w świetle szczególnego charakteru proponowanej umowy finansowej. W żadnym wypadku ryzyko utraty nie przekracza kwoty zainwestowanej przez klienta. Przyjmując tę ​​wiadomość za pośrednictwem poniższego pola wyboru, Klient potwierdza, że: A) Klient w pełni rozumie maksymalne ryzyko dla klienta związanego z usługami chronionego CFD w tej Witrynie oraz fakt, że ryzyko to w żadnym wypadku nie przekroczy kwoty zainwestowanej przez Klienta B) Klient w pełni rozumie, że w żadnym wypadku ryzyko utraty Klienta nie jest większe od kwoty początkowego wkładu finansowego C) Klient w pełni rozumie ryzyko utraty w stosunku do odpowiadających im potencjalnych korzyści jest zrozumiały dla klienta w świetle szczególnego charakteru proponowanej umowy finansowej D) Klient w pełni rozumie, że w żadnych okolicznościach ryzyko utraty nie przekracza kwoty zainwestowanej przez Klienta. Przyjmując tę ​​wiadomość za pośrednictwem poniższego pola wyboru, Klient potwierdza, że ​​zgodnie z opinią Klientów usługi w serwisie WWW nie są objęte żadną definicją usług inwestycyjnych ograniczonych na terytorium Francji, w tym usług inwestycyjnych, kontraktów oraz produkty wymienione w: artykułach L. 533-12-7 Kodeksu Walutowego i Finansowego Art. 314-31-1 Ogólnego Rozporządzenia Francuskich Autoritów des Marchs Finansujących QA AMF opublikowanej przez AMF na stronie internetowej AMF w dniu 10 Styczeń 2017. W pełni akceptuję powyższe oświadczenia i udzielam moich prośb i zezwoleń na reklamę, pozyskiwanie funduszy na kopalnię, a także zezwalam na dostarczanie mi usług na tej stronie. Musisz zaakceptować umowęOpenH264 to biblioteka kodeków obsługująca kodowanie i dekodowanie H.264. Nadaje się do stosowania w aplikacjach czasu rzeczywistego, takich jak WebRTC. Więcej informacji można znaleźć na stronie openh264.org. Ograniczony profil linii bazowej do poziomu 5.2 (maksymalny rozmiar ramki to 36864 makrobloków) Rozdzielczość dowolna, nie ograniczona do wielokrotności 16x16 Kontrola szybkości z kwantyzacją adaptacyjną lub stała kwantyzacja Opcje plasterka: 1 plaster na ramkę, N plasterków na ramkę, N makrobloków na plaster lub N bajtów na plaster Wiele wątków jest automatycznie używanych do wielu plasterków Skalowalność temporalna do 4 warstw w hierarchii diadycznej Simulcast AVC do 4 rozdzielczości z jednego wejścia Równoległe skanowanie przestrzenne do 4 rozdzielczości z jednego wejścia Długoterminowe odniesienie (LTR ) Ramki Sterowanie pamięcią Sterowanie (MMCO) Modyfikacja listy obrazów Odwołanie Pojedyncza ramka odniesienia do przewidywania między wieloma ramkami odniesienia przy użyciu LTR i lub 3-4 warstw czasowych Okresowe i na żądanie Chwilowe wstawianie dekodera (IDR) wstawianie ramek Dynamiczne zmiany przepływności, częstość klatek i rozdzielczość Aneks B wyjście strumienia bajtowego YUV 4: 2: 0 wejście planarne Ograniczony profil linii bazowej do poziomu 5.2 (maksymalny rozmiar ramki to makrobloki 36864) Rozdzielczość arbitralna, nieskalowana do wielokrotności 16x16 Pojedynczy wątek dla wszystkich przekrojów Ramki odniesienia długoterminowego (LTR) Operacja sterowania zarządzanie pamięcią (MMCO) Modyfikacja listy obrazów odniesienia Wiele ramek odniesienia, gdy jest to określone w Zestawie parametrów sekwencji (SPS) Załącznik B wejście strumienia bajtu YUV 4: 2: 0 wyjście planarne 64-bitowy i 32-bitowy 64-bitowy system operacyjny Mac OS X i 32-bitowy 64-bitowy system operacyjny Linux i 32-bitowy system Android w wersji 64-bitowej i 32-bitowy iOS 64 bit i 32-bitowy 32-bitowy system Windows Phone z procesorem Intel x86 opcjonalnie z MMXSSE (nie ma jeszcze AVX, pomoc jest mile widziany) ARMv7 opcjonalnie z NEON, AArch64 opcjonalnie z NEON Każda architektura korzystająca z funkcji CC zastępowania Budowa biblioteki NASM musi być zainstalowana dla kodu zespołu : działająca wersja 2.10.06 lub nowsza, NASM można pobrać z nasm. us. Dla 64-bitowego systemu Mac OSX NASM musi być poniżej wersji 2.11.08, ponieważ NASM 2.11.08 wprowadzi błąd podczas korzystania z adresów względnych RIP w 64-bitowym systemie Mac OSX Aby zbudować zespół ramienia dla systemu Windows Phone, wymagany jest preprocesor gazowy. Można go pobrać z git: git. libav. orggas-preprocessor. git. Aby zbudować Androida Aby zbudować platformę Android, musisz zainstalować androida SDK i NDK. Musisz również wyeksportować ANDROIDSDKtools do PATH. W Linuksie można to zrobić. Kodek i demo mogą być budowane przez Valid ANDROIDTARGET można znaleźć w ANDROIDSDKplatforms. takich jak android-12. Możesz także ustawić ARCH. NDKLEVEL według Twojego urządzenia i wersji NDK. ARCH określa architekturę urządzenia z systemem Android. Obecnie ramię. arm64. x86 i x8664 są obsługiwane, domyślnie jest to uzbrajanie. (mips i mips64 mogą być również używane, ale nie ma konkretnej optymalizacji dla tych architektur.) NDKLEVEL określa poziom API api, domyślnie 12. Dostępne możliwości można znaleźć w ANDROIDND platformy. takich jak Android-21 (usuń prefiks androida). Domyślnie te polecenia budują ABI Armeabi-v7a. Aby zbudować dla innych android ABI, dodaj ARCHarm64. ARCHx86. ARCHx8664. ARCHMips lub ARCHmips64. Aby zbudować dla starszej armeabi ABI (która ma armv5te jako linię podstawową), dodaj APPABIarmeabi (domyślnie ARCHarm). Aby zbudować 64-bitowy ABI, taki jak arm64. jawnie ustaw NDKLEVEL na 21 lub więcej. Możesz budować biblioteki i aplikacje demonstracyjne używając plików projektu xcode znajdujących się w codecbuildiOSdec i codecbuildiOSenc. Można również budować biblioteki (ale nie aplikacje demonstracyjne) za pomocą systemu kompilacji typu make z wiersza poleceń. Kompilacja z poprawnymi wartościami dla ARCH to normalne nazwy architektury systemu iOS, takie jak armv7. armv7s. arm64. oraz i386 i x8664 dla symulatora. Kolejnym możliwym do ustawienia parametrem iOS jest SDKMIN. określenie minimalnego docelowego wdrożenia dla wbudowanej biblioteki. Aby uzyskać więcej informacji na temat budowania przy użyciu polecenia make w wierszu poleceń, zobacz Dla wszystkich platform poniżej. Dla Windows Buduje nasze kompilacje dla Windows za pomocą MinGW, które można pobrać z mingw. org Aby zbudować z gcc, dodaj katalog bin MinGW (np. CMinGWbin) do swojej ścieżki i postępuj zgodnie z instrukcjami dla wszystkich platform poniżej. Aby zbudować za pomocą Visual Studio, musisz skonfigurować ścieżkę do uruchomienia cl. exe. Najprostszym sposobem jest uruchomienie MSYS z sesji linii poleceń programisty. Instrukcje można znaleźć pod adresem msdn. microsoften-uslibraryms229859 (vvs.110).aspx. Jeśli chcesz to zrobić ręcznie, jest to przykład z 64-bitowej instalacji systemu Windows VS2017: Będziesz również musiał ustawić ścieżki INCLUDE i LIB, aby wskazywały na instalacje VS i SDK. Coś w tym stylu, znowu z Win64 z VS2017 (zauważ tutaj zastosowanie ścieżek w stylu Windows). Następnie dodaj OSmsvc do linii make instrukcji For All Platforms. W przypadku Windows Phone Builds Postępuj zgodnie z instrukcjami powyżej dla normalnych kompilacji Windows, ale użyj OSmsvc-wp zamiast OSmsvc. Będziesz także potrzebował preprocesora gazu (jak wspomniano poniżej Budowanie Biblioteki). Jeśli budujesz na Windows Phone z MSVC 2017, nie ma dołączonego pliku nietoperza, który ustawia ścieżki biblioteki do zestawu Windows Phone, ale można to zrobić za pomocą następującego polecenia: Jest to konieczne tylko do zbudowania biblioteki DLL, w której można zbudować bibliotekę statyczną bez ustawiania tego. Dla wszystkich platform Z głównego katalogu projektu: spraw, by automatycznie wykrywać architekturę i budować odpowiednio, spraw, aby ARCHi386 dla 32-bitowych buildów x86 uczynił ARCHx8664 dla 64-bitowych buildów x86, aby VNo dla cichej kompilacji (nie wyświetlającej rzeczywistych poleceń kompilatora) sprawiają, że DEBUGSYMBOLSTrue dla dwie biblioteki, jedna to normalne biblioteki, druga to usuwane pozycje tablicy symboli debugowania (te utworzone przez opcję - g) Programy linii poleceń h264enc i h264dec pojawią się w głównym katalogu projektu. Skrypt powłoki uruchamiający aplikacje z wiersza poleceń znajduje się w testbinCmdLineExample. sh Informacje o użyciu można znaleźć w testbinCmdLineReadMe Korzystanie z kodu źródłowego - koder, dekoder, konsola (aplikacja testowa), kompilacja (makefile, vcproj) build - skrypty do budowy systemu Makefile test - GTest unittest files testbin - skrypty autobuild, pliki testowe aplikacji testowych res - yuv i pliki testowe bitstream Błędy enkoderów, gdy rozdzielczość przekracza 3840x2160 Błędy enkodera, gdy rozmiar skompresowanego obrazu przekracza połowę rozmiaru nieskompresowanego Błędy dekodera, gdy rozmiar skompresowanego ramki przekracza 1 MB Enkoder RC wymaga przeskakiwania ramek aby móc włączyć docelową szybkość transmisji, jeżeli pomijanie klatek jest wyłączone, docelowy bitrate może być przekroczony BSD, patrz plik LICENCJA dla szczegółów.

No comments:

Post a Comment