Monday 13 November 2017

Nieskorygowany zysk na rynku forex stracony w tally 9


Jak zarządzać niedostosowanym zyskiem z tytułu Forex w Tally 9 Kiedy mamy do czynienia z walutami obcymi podczas importowania (kupowania) lub eksportowania (sprzedaży) naszych towarów, we8217ll może kiedyś uzyskać różnicę między kwotą naszej faktury sprzedaży zakupu a paragonem płatności z powodu wahań kursów walutowych . We8217ll wystąpi strata zysku z powodu tych transakcji. Aby wyjaśnić dalej na przykładzie, załóżmy, że dokonałeś zagranicznej sprzedaży 100 sztuk. twojej odzieży Men8217s według stawki 43 dnia 1 września 2008 r. Łączna wartość kwoty faktury wynosi 4300 - tj. Rs.184900-. Ale w dniu 25 września 2008 r. Otrzymałeś 4400-, czyli Rs.189200- z tytułu tej faktury, z powodu nagłego wzrostu wartości dolara. Tak więc różnica w Rs.4300 będzie traktowana jako zysk na rynku Forex i automatycznie wyświetli się po stronie pasywów w bilansie. Kwotę tę można skorygować za pomocą Profit lub Loss, przekazując Dziennik z klasą vouchera, jak wyjaśniono poniżej. Utwórz klasę w zwykły sposób (Account Account Voucher Typ Alter Journal), a następnie jako 8216Forex Class8217. Teraz przekaż dziennik wybierając klasę podczas wpisu kuponu. Zobaczysz tylko te konta księgi, które mają utracone zyski, które należy skorygować na dzień kuponu i automatyczne wyliczenie tych kwot. You8217ll znaleźć teraz Unsjusted Forex Gain Loss pojawił się wcześniej w Bilansie zostanie teraz dodany z kwotą Profit lub Loss. 6 komentarzy: Dzięki za informację o Tally 9 - Nieskorygowany zysk lub stratę na rynku Forex. Jestem w imporcie importu. Istnieją dwa scenariusze: 1) Dokonujemy płatności na poziomie 49 za USD, a w momencie importu po miesiącu dolar deprecjonuje lub docenia, co prowadzi do zysków lub strat na rynku walutowym. 2) Wysyłamy 10000 49 USD i otrzymujemy dobrą wartość tylko 9500 48, co daje dwie opcje a) zysk rynkowy rupii 1 na USD 9500 9500 rupii b) saldo kredytowe dostawcy za 500 49 49 000 USD Teraz problem polega na tym, że tally 9 bierze również (b) w wyniku nieskorygowane zyski lub straty forx, które są nieprawidłowe. Jak to rozwiązujemy. Czy możesz dostarczyć nam rozwiązanie helo. piszę z Mumbaju. Mam zapytanie. Przechodzę do sprzedaży w obcej walucie. kwota, jaką otrzymam od tej faktury, jest zdeponowana na rachunku dolarowym. Skumulowany dolar jest sprzedawany po 6 miesiącach, kiedy otrzymamy dobrą stopę procentową i przeniesiemy na moje bieżące konto. jak powinienem robić wpisy w tally. moje saldo rachunku bankowego w dolarach powinno zgadzać się z saldem dolarowym banku. pls pomóż Hai, dzięki za twój pomocny artykuł. Dzięki za kilka świetnych punktów nauczyłem się kilku rzeczy. To jest miły mały blog, trzeci na google utrzymują dobrą robotę. Tally Training czy my robimy księgę forex gainloss. Dobry dzień dla wszystkich, Jesteśmy w biznesie eksportowym i korzystamy z Tally 9, zawsze gdy rezerwuję wpis sprzedażowy AUTOMATYCZNIE MÓJ Tally pokazuje pewną kwotę w nieskorygowanej utracie zysku. Zwykle po otrzymaniu pieniędzy wiemy tylko, czy utracił on zysk. CZY KAŻDY MOŻE ROZWIĄŻAĆ TO LUB NAPRAWIĆ WSZELKIEJ OSIĄGNIĘCIEJ OSOBY Prosimy postępować zgodnie z instrukcjami, aby dostosować zagraniczne zyski i straty. Tworzenie księgi głównej FOREX GAIN, amp. LOSS w ramach kosztów pośrednich. Gateway of Tally, gtgt Accounting Informacje, gtgt Voucher Type, gtgt Alter gtgt Journal, gtgt Nazwa klasy. podaj nazwę Forex Na podekranie Użyj korekty Forex GainLoss yes gtgt wybierz księgę strat wzmocnienia na rynku Forex i zaakceptuj. Aby skorygować niedopasowane wzmocnienie na rynku Forex, należy wprowadzić dziennik Dr Party Cr FOREX GAIN amp LOSS i wybrać referencje. Robię zgodnie ze sugestiami, ale kwota przyrostu zysków z rynku Forex jest pobierana w części ac. oznacza to, że ta sama kwota jest należna od strony, ale strona zobowiązana jest do zapłaty jedynie kwoty ceny sprzedaży, a następnie w jaki sposób i gdzie skorygowałem kwotę przyrostu na rynku forex. Powiedz mi, Proszę. Jest pewne zamieszanie w odniesieniu do quotNAME OF CLASSquot. Sprawdziłem informacje o kontach. Nie ma wyskakującego okna do wybrania dla quot CLASSquot. Nie korzystam z usługi Multi currency w wersji TALLY 9. Jak to zrobić w przypadku quotName klasy. Proszę, wyczyść zamieszanie. Kiedy podniesiesz Overseas Bill dla zagranicznego dłużnika, przygotuj rachunek w USD. Rachunkowość odbywa się w tali w indyjskiej Rupii. Podczas księgowania sprzedaży kurs wymiany jest czynnikiem, dzięki któremu przeliczasz sprzedaż w USD na sprzedaż rupii indyjskich. Realizując pieniądze od zagranicznego dłużnika. możesz odebrać poprawny amt w zakresie USD. Ale kurs wymiany by się zmienił. Ponieważ zmiana kursu walutowego firma ponosi straty lub zyski. Jest to strata lub zysk, które są rozliczane w drodze obciążenia lub uznania straty z wykupu lub kwoty zysku, a drugi skutek jest przyznawany dłużnikowi. Myślę, że rozwiałem wątpliwości. Dyskusja, która ma miejsce na tym forum wątków, dotyczy oceny, która jest obliczana automatycznie i znajduje odzwierciedlenie w grupowaniu dłużników. Zwykle znajduje się to, jeśli uruchomiłeś usługę multi currency. Amt jest odwrócony pewną metodą i wszyscy dyskutujemy o tym punkcie. Kiedy podniesiesz Overseas Bill dla zagranicznego dłużnika, przygotuj rachunek w USD. Rachunkowość odbywa się w tali w indyjskiej Rupii. Podczas księgowania sprzedaży kurs wymiany jest czynnikiem, dzięki któremu przeliczasz sprzedaż w USD na sprzedaż rupii indyjskich. Realizując pieniądze od zagranicznego dłużnika. możesz odebrać poprawny amt w zakresie USD. Ale kurs wymiany by się zmienił. Ponieważ zmiana kursu walutowego firma ponosi straty lub zyski. Jest to strata lub zysk, które są rozliczane w drodze obciążenia lub uznania straty z wykupu lub kwoty zysku, a drugi skutek jest przyznawany dłużnikowi. Myślę, że rozwiałem wątpliwości. Dyskusja, która ma miejsce na tym forum wątków, dotyczy tego, co jest obliczane automatycznie i znajduje odzwierciedlenie w grupowaniu dłużników. Zwykle znajduje się to, jeśli uruchomiłeś usługę multi currency. Amt jest odwrócony pewną metodą i wszyscy omawiamy ten punkt. Dowiedź się Tally TDL online. Jak wprowadzić Wielowalutę w Tally 9. CZĘŚĆ I Zarejestrowany dla kursu Combo Zarejestrowany w dniu 6 maja 2018 Student Regn. Numer 7010 Szanowny Panie Szanowny Panie, chcę podziękować Panu za doskonałe wsparcie i szkolenie, jakie ukończyłem w 2002 roku, w ciągu ostatnich 10 lat pełniłem funkcję kierownika operacyjnego w różnych sektorach (niezwiązanych z rachunkami i rachunkiem). Ze względu na moje osobiste zainteresowania postanowiono przejść na rachunkowość. I przyłączyłem się do kursu w znanym instytucie, ale po 7 dniach nie poszedłem do tego instytutu, dlatego, że nie ma sensu, to tylko dla certyfikacji nie dla profesjonalistów. Natychmiast zbliżyłem się do ciebie. W ciągu 15 dni mogę teraz z ufnością zarządzać kontami firmy. To niemożliwe, bez ciebie i twojej dziewiątej. Wiem, jak bardzo jesteś zajęty, więc naprawdę doceniłem czas, który spędziłeś ze mną. Ten kurs był jedyną rzeczą stojącą między mną a moją pracą. Twoja perspektywa i zachęta znaczą dla mnie wiele. Dziękuję za wszystko, co już zrobiliście. Bardzo dobry i przyjazny w podejściu do nauczania Szczere i profesjonalne świadectwo. Duża cierpliwość w zrozumieniu wymagań klientów, a także zrozumienie poziomu umiejętności i. Accounts Manager, Agave Industries India Pvt. Ltd. znajduje się w PTM-B. Kothakota 517391 JINDE KNOWLEDGE HUB Tally Sales amp Service Partner, Pune Pune, Indie Student Regn. Numer 7213 Kurs Łączony, Tally TDL Data dołączenia. 27 maja 2018 r. Jestem Rahul Jinde z Pune, Maharashtra, Indie. Ukończyłem Graduation w Commerce. Po ukończeniu studiów od razu dołączyłem do firmy Towel Export Company w Solapur w stanie Maharashtra w Indiach jako Account Assistant. W ostatnich czasach większość organizacji używa Tally do celów księgowych. W naszej firmie Tally używa pełnoprawnego modułu do amplifikacji zapasów. Wiele się nauczyłem w naszej organizacji. Podzielam jedno interesujące wydarzenie podczas wykonywania usługi. Tally wprowadziła jeden program dla studentów Zarabiaj podczas nauki. Wzięłam udział w amp w więcej niż 10 aktywacjach podczas nauki Tally w tym schemacie. Jest inspiracją do mojej kariery w Tally. Po pomyślnym ukończeniu mojej 8-letniej służby postanowiłem przenieść Pune. Kiedy zdecydowałem się przenieść Pune, mam dwie opcje, aby przejść z ponownie usług lub firmy. Zdecydowałem się pójść z biznesem. Ale znowu tyle pytań przede mną, jakie interesy, itp. Z pomocą moich guru, członków mojej rodziny, przyjaciół, wybrałem swoją karierę w amp; Tally World, niedawno stałem się partnerem Tally. Jestem osobą kompetentną w dziedzinie Tally. ERP9, ale znowu Jeśli chcesz przeżyć w dziedzinie Tally, powinieneś znać TDL. Tak więc postanowiłem nauczyć się wzmacniacza TDL dołączonego do najbardziej doświadczonej osoby, Pana Mahendry Rany. Jest to absolutnie bardzo wspaniałe doświadczenie z uczeniem się z jego organizacją. Długa droga. Po dołączeniu do Mentorów Tally zdaję sobie sprawę Każdy może się nauczyć Tally TDL Zarejestrowany w dniu 12 maja 2018 Student Regn. Numer 7035 Drogi Mr. Rana, jestem tutaj, aby napisać z wielką przyjemnością, że aby nauczyć się programowania TDL Myślałem, że ludzie, którzy znają język programowania, takie jak C, C, Java, SQL. only mogą napisać kodowanie dla Zwykłych osób takich jak ja którzy nawet nie wiedzą, co jest językiem programowania, nie można pisać. Teraz sobie sprawę, że to nie jest poprawne, każdy może pisać kodowanie. uczysz nas w prosty sposób. Wspierasz też w każdej chwili, nie wahając się, czy możesz wyjaśnić wątpliwości, które naprawdę doceniam Twoje usługi. Dziękuję za możliwość nauki TDL Dziękuję za wsparcie. Każdy może rozwinąć Szanowany Ranasir TDL, Przede wszystkim Gratulacje dla Akademii online. Nigdy nie widziałem łatwego do nauczenia się w Internecie - naucz się jakiegokolwiek kursu. jestem. Kinshasa - Congo RDC Regn. Numer 7487 Regn. Numer 7487 Reg. dla Tally TDL Course Regn. Data 11 czerwca 2018 r. Szanowany Ranasir, Przede wszystkim Gratulacje dla Akademii online. Nigdy nie widziałem łatwego do nauczenia się w Internecie - naucz się jakiegokolwiek kursu. Cieszę się, że mogę dołączyć do kursu i wiem, że każdy może rozwinąć TDL. Z twoją umiejętnością nauczania jest zbyt łatwo nauczyć się TDL. Mam nadzieję, że Twoja świetlana przyszłość W ciągu zaledwie 15 dni Tally Mentors sprawi, że będę szkolony w Tally TDL. Jestem księgowym z Pune i prowadzę Freelance Jobs od ponad 25 lat. Obsługuję wszystkie typy. Numer zlecenia studenckiego 8082 Data dołączenia 31 sierpnia 2018 Numer zlecenia studenckiego 8082 Data dołączenia 31 sierpnia 2018 r. Jestem księgowym z Pune i prowadzę Freelance Jobs od ponad 25 lat. Obsługuję wszystkie rodzaje podatków, listy płac i większość zaawansowanych funkcji Tally. ERP Wykonuję implementację i dostosowywanie zgodnie z wymaganiami każdego klienta iw tym celu szukałem programowania Tally TDL od dłuższego czasu. Jakiś czas temu zapisałem się do newsletterów Tally Mentors i zobaczyłem, że jest to tutorial, który pomoże mi w nauce programowania TDL Tally i osiągnięciu moich celów dostarczania potrzeb moich klientów. Przystąpiłem do kursu w dniu 31 sierpnia i właśnie w krótkim okresie 10 dni ukończyłem 50 kursów. Jestem szczęśliwy i zadowolony, że wziąłem udział w kursie od Tally Mentors, a nie od innych dostawców kursów, którzy są dostępni przez Internet, ponieważ wielu z nich może wyłudzić cię z ciężko zarobionych pieniędzy. Tak więc, szczerze polecam każdemu, kto chce się uczyć Tally TDL, powinien dołączyć do kursu Tally Mentors Online TDL. Learn Tally Courses Online Dowiedz się Tally TDL, Tally. ERP 9 online Life Time Access Tekst copyright 2018 autorstwa Tally Mentors Zaufane źródło do nauki Tally, Tally. ERP 9 i Tally TDL. - Zaprojektowany przez Thrive Themes Powered by WordPressTally Venkis Online Tally Training, Tally Tips Wielu klientów używających wielu walut w Tally nie wie, jak tworzyć symbole walut obcych, takie jak dolar, euro lub jen, a następnie zwykle tworzy ich symbol waluty za pomocą alfabetu, a mianowicie. USD (dla dolara), euro (dla euro) i tak dalej. Ale używając kombinacji znaków specjalnych ASCII z klawiszem Alt, możesz utworzyć symbole, jeśli twoja klawiatura nie ma symbolu. Narzędzia takie jak, Tablica znaków (Start Wszystkie programy Akcesoria Narzędzia systemowe) w systemie Windows pokazuje kombinację klawiszy dla większości symboli. Może się to różnić w przypadku niektórych komputerów przenośnych, patrz podręcznik użytkownika komputera lub sprzedawca. W Tally nie można przypisać duplikatu symbolu waluty dla firmy. Kombinacje klawiszy dla kilku symboli walutowych podano poniżej: 1. Jeśli wpiszesz Alt 156 jednocześnie otrzymasz symbol 8211 163 (Funt szterling) 2. Jeśli wpiszesz Alt 0165 jednocześnie otrzymasz symbol 8211 165 (japoński jen) 3. Jeśli wpisz Alt 0128 jednocześnie otrzymasz symbol 8211 8364 (Euro) 4. Użyj Dolara i Rs. Symbol z klawiatury. Aby utworzyć obcą walutę, najpierw włącz funkcje F11 Accounting - a następnie 1. Przejdź do informacji o Gateway of Tally Accounts. Waluty Utwórz

No comments:

Post a Comment